
Луцький «Любарт» готується розпочати свій другий сезон в еліті українського футзалу. В новому сезоні лучани будуть сприйматися вже не як дебютанти – це розуміють і в самому клубі, тож «князі» планують використати дорогоцінний досвід для покращення результатів. Звісно ж, мова йде про потрапляння у зону плей-оф.
Водночас у «Любарта» є свіжі ідеї в медійному та маркетинговому напрямках. Про спортивну складову розповів головний тренер команди Назар Бугайчук, а президент клубу Дмитро Пасічник вичерпно відповів на питання, що стосуються організації, співпраці з партнерами та роботи з вболівальниками.
Назар Бугайчук
– Перш за все, вітаю з перемогою на «Кубку Нескорених-2025». Перемоги над «Кардиналом» та «Десною» допомогли відчути себе впевненіше перед стартом сезону?
– Завжди приємно перемагати, але по самій грі є багато зауважень. Першочергово треба було перевірити функціональну готовність гравців, покращити ігрові поєднання та тактичні аспекти гри.
– «Любарт» залишається дуже молодою командою. Але позаду сезон в Екстра-лізі, чи помітні зміни в ментальності, досвідченості хлопців?
– Так, ми вже не дебютанти, і кожен гравець вже має досвід першого сезону в Екстра-лізі. Сподіваємося, досвід, який був здобутий минулого року, помилки та їх аналіз, дозволять нам спрогресувати цього сезону і покращити результати.
Дмитро Пасічник
– У новому сезоні «Любарт» буде сприйматися вже не як дебютант, а команда, яка здатна боротися за плей-оф. Ви поставили перед командою таку мету?
– Ми повністю зберегли склад, до нас додався Владислав Сизик, уся команда стала на рік досвідченішою, підросли наші молоді гравці з академії, які минулого року були менш досвідченими, а зараз фізично зміцніли та стали більш готовими до дорослого футзалу. Враховуючи все це, ми однозначно будемо ставити завдання вийти в плей-оф і максимально «попсувати нерви» лідерам.
– «Любарт» активний не лише на майданчику як команда, а й як клуб – поза ним. Буквально вчора ви провели теплу зустріч з уболівальниками. Розкажіть, які ще активності плануються цього сезону?
– Протягом усієї нашої історії ми з більшим чи меншим успіхом старалися були активними та робити речі, які не робили раніше, принаймні на Волині. Часом наша медійно-маркетингова вболівальницька робота випереджала загальні спортивні результати клубу.
Тому ми будемо продовжувати цю тенденцію в новому сезоні. Так, вчора ми вперше провели презентаційну зустріч з вболівальниками, вихованцями школи перед початком сезону. На ній ми підбили підсумки минулого сезону, розповіли про плани, подякували гравцям, яких варто було відзначити. І з таким гарним настроєм будемо входити в сезон.
Наступного року наша медійна служба має завдання ще більше покращити нашу роботу з вболівальниками у порівнянні з минулим сезоном, щоб наш матчдей був кращим та інтенсивнішим.
Ми не ставимо якихось великих, амбітних цілей у цьому напрямку, та не претендуємо на звання найкращої медійної служби. Ми фокусуємося на наших уболівальниках, нашому регіоні, підтримуючи та будуючи сильний регіональний бренд.
– У великому інтервʼю Руслану Пилипчуку ви розповідали, що в міжсезоння буде проведена робота в напрямку залучення нових партнерів та спонсорів. Можете розповісти, чи вдалося за цей період вивести «Любарт» на новий рівень організації та фінансування?
– На жаль, мій стратегічний задум не вдалося здійснити. Він полягав у тому, щоб залучити стратегічного партнера, який би розділяв наші цінності та міг повноцінно брати участь в управлінні клубом.
З точки зору фінансів, оскільки футзал не є таким капіталоємним видом спорту як, наприклад, футбол, для великого регіонального бізнесу це невеликі гроші. Але, на жаль, з різних причин не вдалося залучити такого партнера. Скажемо дуже толерантно – мені не вдалося нікого переконати, хоча насправді причини різняться від дуже дивних до дуже сумних.
Водночас нам вдалося залучити кількох партнерів з малого регіонального бізнесу, тому ми підемо трішки іншим шляхом і таким чином будемо підтримувати розвиток футзалу та загалом спорту в Луцьку.
Але такі відносні стратегічні та фінансові невдачі ніяк не впливають на поточну діяльність клубу. Ми функціонуємо та маємо відносно стабільну основу. Це більше впливає на якийсь стратегічний розвиток, бачення та здійснення мрій – типу Ліги чемпіонів у Луцьку.